dinsdag 24 maart 2015

Lily Pond Crochet Along

Ik doe mee! Begin april start ook ik met de Lily Pond Crochet Along van Stylecraft.




De Lily Pond Crochet Along is een project voor het haken van een deken met als inspiratiebron de waterlelie. De CAL (= crochet along, haak mee) bestaat uit 8 delen die te zijn tussen 7 April en 14 Juli zijn te downloaden. Je krijgt steeds een stukje van het patroon en als je die hebt gemaakt, heb je een deken.

Vanaf 8 April is er een vertaling in het Nederlands en daar ga ik op wachten! Ik ga de deken niet maken met Stylecraft, maar met katoen en ik ga wat fleurigere kleurtjes uitzoeken. De kleuren die er voor zijn bedacht vind ik een beetje winters en wat somber! De katoen is wel wat dunner, dus het zal een kleine deken worden, maar dat vind ik geen probleem! Ik ben benieuwd.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten