dinsdag 24 november 2015

Bloemensjaal, nieuw project



Naast het breien ben ik ook nog aan de haak!
Het patroon heb ik van Atty van Norel uit het Scheepjes Style Magazine. Je haakt eenvoudige bloemen die je al hakend aan elkaar maakt! Erg leuk om te doen!
Je kunt Atty hier vinden atty-s.blogspot.nl, Ze maakt veel mooie dingen!



Ik haak het met wol van De haakgarage.
Het is Peruvian en het haakt met haaknaald 6 heerlijk weg!
Ik heb er voor gekozen om vergelijkbare kleuren te gebruiken als in het patroon, maar het kan ook erg mooi worden met rode, roze en paarse kleuren...wellicht een project voor hierna!


5 opmerkingen:

  1. Dat wordt een prachtige sjaal zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt mooi! Goeie kleurtjes samen, niet té bont dus nog makkelijk combineerbaar. Lijkt me veel werk, maar met zo'n resultaat mag dat wel.
    Ben al lang zoiets van plan, moet me er toch eens aanzetten.
    Go go go, Marijke!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Marijke! Lijkt wel een beetje op de flower of life sjaal waar ik al (lang) mee bezig ben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleurencombinatie heb je uitgekozen, dat wordt vast een prachtige sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen